Sunday, September 4, 2011

روزنه امید به روشنایی صبح امروز



مدتهاست انتظار من به عنوان یک مخاطب از سایتها و رسانه های خبری، انعکاس اخبار ویا نقد بیطرفانه مسائل و اخبار روز است.انتظاری که تا به امروز به حد مطلوب برآورده نشده است.

آنچه در رسانه ها میگذرد تبلیغات سیاسی برای دسته ،حزب و یا حتی ایدئولوژی خاصی ست که در جهت نفوذ به افکار عام وپیشبرد اهداف آنها تلاش میکنند.یعنی با تبلیغات و توجیهات ونقدهای بازنمایی شده گرایش فکری وحتی دیدگاه مخاطب را به سود آن طیف تغییر میدهد. واما رسالت یک رسانه از دیدگاه من مخاطب اخبار و تحلیل آزاد است،به طوری که  هر سلیقه، گرایش ویا طیف فکری بتواند اخبار، نقد وتحلیل بی پرده خویش را از آنچه میگذرد ارائه نماید.
متاسفانه حداقلهایی که رسالت یک رسانه عنوان میشود در سایتها و رسانه های خبری امروز وجود ندارد.حداقل اینکه خط قرمزهایی در قبال پخش و نقد مسائل روز ایران و جهان درآنها اعمال میشود.
سایت خبری صبح امروز با نوید گامهای متفاوت دریچه امیدی ست به اعمال رسالتهای خبری شفاف و بدون مرز در سیاستهای خبری؛آنچه ایران امروز در راه رسیدن به دموکراسی که ساده ترین واژه آزادی،عدالت و برابری ست نیازمند میباشد.
به زبانی ساده و بی ریا بگویم،به قول شاملو:
عیب کار اینجاست که من "آنچه هستم" را با " آنچه باید باشم " اشتباه می کنم،
خیال میکنم آنچه باید باشم هستم،
در حالیکه آنچه هستم نباید باشم ...
 از الفبای دموکراسی انتشار بی مرزاطلاعات ،دسترسی عموم وبهره مندی از آن میباشد.آنچه دیروز اتفاق نیافتاد وامروز صبح مدیران رسانه صبح امروز آنرا سرلوحه سیاستهای خویش خوانده اند.وما چشم به راهی خواهیم دوخت که در پیش گرفته اند تا دیوارهای زندان عقاید فرو ریزد.
http://www.sobh-emrooz.com/
هر روز صبح ، "صبح امروز"را از این آدرس بخوانیم...

No comments:

Post a Comment